Supervideo>>>G8
History is not just written with the pen. SuperVideo is the mutated hero of free communication. On the lookout for the truth, he collects free opinions, protests, indictments. Angry and calm voices, scared or strong, passionate or disappointed. His mission is to deliver the tape on which this important information is recorded in time to the 'powers that be'. All transmission frequencies are blocked, so he has no alternative but to deliver the document personally. His journey takes him to the G8 summit in Genoa after all kinds of detours. Will he succeed in his mission?