An archaeologist returns to Normandy for a dig. There all her doubts, thoughts and memories meld.
Something sinister and violent is going on at a film set in Lahore, but the action is obscured. What are we not seeing?
A journey through queer community and safe spaces. A statement for a brighter and fantastically rainbow-coloured future.