Vil romance
The asymmetric love relationship between a youngster and a man – the former a survivor of a dysfunctional family and with nothing to do; the latter an irascible illegal-weapons dealer – is the unexpected subject chosen by Campusano to begin outlining a portrait of disenfranchised community life in some localities in the peripheral areas of Buenos Aires.