Still Light
Still Light is an homage to New Zealand poet, filmmaker and photographer Joanna Margaret Paul. Her own cinematic poems could be viewed as homely portraits: calm, meditative studies of the intimate human environment. Still Light has the same radical simplicity. Fresh, sweet film poem with a beautiful lemon.