You’re Dead to Me takes us to Singapore, into a tranquil cemetery sprawled across a dense, unruly tropical forest. We encounter a solitary, anonymous figure who sleeps on graves and wanders through the lush forest as if in search of something. The lone, mysterious character marks a sense of isolation and his movements signal a final communion with the forest and the dead before they vanish. (Ting Min-Wei)