The Many Colors of the Sky Radiate Forgetfulness
Disembodied narrators lament over the fragility of memory. In the quiet life of the forest, stone monuments stare back at us as if to let us know they'll outlive us all. As the lush soundscape crackles and the images fade, we're lured into the depths of ecological time and come to terms with the inevitability of being forgotten. See also Short Special: Basim Magdy.