Three Blueprints (Anicca, Dukkha, Anatta)
266144 photos are extremely compressed in clusters again and again to almost unimaginable nano-dimensions; then filtered to their last essence. The pictures were taken from 06.05.2002 (the day Dutch politician Pim Fortuyn was murdered) until 06.09.2006, and contain perceptions regarding various political, cultural and personal events.