10,000 Copyrighted Images
The film consists solely of random images collected from search engines and displayed one per frame. Despite the speed of 25 frames per second, its rhythmic pulsing is strangely hypnotic. This exercise in maximum velocity copyright infringement is poised between the logic of intellectual property and the limits of human perception.