Guest of Honor
After 15 years making experimental films, Miguel Calderón felt up to a new experiment: a narrative film. In Guest of Honor we follow a family that comes across a deer while having a Sunday picnic and decides to take the animal home as a pet. This decision turns out to have bizarre consequences.