Cellule 719
There is hardly an image to be seen. Sometimes we catch a glimpse of water in some corner, but for the most part this film is black. The lines appearing on-screen in grey are derived from 'Ein brief Ulrike Meinhofs aus dem Toten Trakt', a letter written by the RAF member Ulrike Meinhof in 1972, when she had just been imprisoned.