What the Soil Remembers
Dit legendarische filmlandschap wordt radicaal anders in beeld gebracht door distillatie van de filmische beelden en tijd zelf.
Een zelfrijdende politieauto beklaagt zich bij zijn ingebouwde therapeut in deze verkenning van niet-menselijk leven.