Maandag 30 januari: truth_tv truth_tv brengt enkele kunstenaars bij elkaar om de aard van de waarheid te verkennen zoals die weergegeven wordt door televisie. Met: Geert Mul (kunstenaar) Perry Bard (kunstenaar) The Yes Men (cultural jammers) Moderator: Stephen Kovats (V2_)