Kaimos
De combinatie van drank, rouw en spijt brengt onderdrukte emoties naar boven bij Eli. Voor een moment verliest ze de controle over zichzelf, maar uiteindelijk zal ze het verleden moeten loslaten. Een gelaagd, indringend portret van familiebanden, schuldgevoel en de rol van tradities.