Een archeoloog keert terug naar Normandië voor een opgraving. Hier smelten al haar twijfels, gedachten en herinneringen samen.
Op een filmset in Lahore is iets kwalijks en gewelddadigs gaande, maar de handelingen worden verhuld. Wat is er aan ons zicht onttrokken?
Reis langs een queere gemeenschap en veilige oorden. Statement over een mooiere, regenboogkleurige toekomst.