El laberinto
Een verteller die getuige was van de spectaculaire opkomst en ondergang van drugsbaronnen in de Colombiaanse Amazone neemt ons mee op een labyrintische reis. Deze geheimzinnige etnografische studie naar narco-kapitalisme en duurzame pre-koloniale relaties is gevat in een knappe montage van originele 16mm-beelden van landschappen.