Untitled (Tea Set)
Bevroren melk in de vorm van een theeservies wordt getoond in een vitrine die doet denken aan Sneeuwwitjes glazen doodkist. Geen eeuwig leven zonder elektriciteit? In Takahiro Kudo’s wereldbeeld zijn we gekooide vogels. De kooi wordt een lichaam genoemd. Deze kooi zou je kunnen omschrijven als hersenen met zintuigen.