Een indringend document met getuigenissen van de militairen die tijdens de Amerikaanse kernproeven in de jaren vijftig op de plek des onheils aanwezig waren.
Mexicaanse boer getuigt op indringende wijze van de constante intimidatie waar plaatselijke criminelen zijn gezin aan blootstellen. Een grimmig, beklijvend documentair statement.