Luna e Santur is een bezwering, geïnspireerd op een paranormale ontmoeting. Gemaskerde figuren zijn verwikkeld in een raadselachtig gepassioneerd ritueel. Solondz filtert dit beeld door gebruik te maken van met de hand ontwikkelde texturen en lichtdoorlatendheid van het filmmateriaal. Met het toevoegen van een stroboscopische laag ontstaat een nieuwe bovennatuurlijke kracht.