Land of Desire – Happy Is the New Black
Alles begint met verlangen. Marketeers stellen gedragsprofielen samen die meer over ons vertellen dan ons DNA - door onze verlangens te volgen aan de hand van metadata die ze verkrijgen via apps, social media en websites. Land of Desire bevraagt onze groeiende consumptiemaatschappij en het door verlangen gedreven medialandschap. Tot welk gedrag verleidt verlangen ons?