When the Smog-Filled Wind Began to Howl
In een bewerking van de bewerking die Orson Welles maakte van The War of The Worlds van H.G. Wells zien we wat er gebeurt als buitenaardse wezens besluiten een bezoek te brengen aan de Aarde. Een historische getuigenis die is gemaakt met behulp van op eBay gevonden filmfragmenten uit The War of The Worlds op super8.