Immortal, Suspended
Dit video-essay over levitatie, UFO’s en oude Aziatische dromen is in één lang shot gefilmd in een depot van het Smithsonian Museum of Art in Washington. Je zweeft als het ware mee door de ruimte waar de collectie is opgeslagen, de Freer/Sackler-collectie oude Aziatische kunst. Zie ook Hacked Circuit in de Tiger Award competition for Short Films.