Colterrain
Zoals Rothko’s ‘Colour Field’-schilderijen is het verticale experiment van Tina Frank een intense ervaring tussen kijker en beeld, maar hier draait het om een streep. Door hem af te spelen via de Synchronator - een apparaat dat audio in beelden vertaalt - maakt de film geluid zichtbaar.