Surface Noise
Door archieffilms, aangetast door vuil en krassen, te isoleren en te bewerken, creëerden de makers een symfonisch interessant experiment. Met behulp van beelden van politieke onrust en heftige rode kleuren worden interessante parallellen getrokken tussen het mechaniek van cinema en de patronen van sociale onrust.