Night Hunter
De jonge Lillian Gish - die een carrière van 75 jaar had - wordt uit het stomme-filmtijdperk teruggeroepen voor een nieuwe, gekwelde rol. We zien haar in een wervelwind aan Freudiaanse en nachtmerrie-achtige beelden. Steers' stijl en techniek roepen sterke herinneringen op aan de beelden van surrealist Max Ernst.