Welcome Back
Lukhanyo gaat naar huis om zijn excentrieke vader, die hij in geen jaren heeft gezien, mee te nemen naar de stad, waar hij verzorgd kan worden. Dan merkt hij dat alles, inclusief zijn koppige vader, zich tegen hem keert: hij verliest zijn telefoon, zijn auto wordt gestolen en hij wordt geplaagd door herinneringen.