6:58 a.m.
We volgen de dagelijkse bezigheden van een man die vasthoudt aan zijn routine, want leven op straat is nog steeds leven en er is nog ruimte voor dromen en tijd om dingen te regelen. Maar niet als op een ochtend de klok stilstaat op 6.58 uur.