The Slum Cinema
Een soort inleiding op het produceren van no-budgetfilms, waaruit blijkt dat een zaklamp erg waardevol kan zijn als hoofdrolspeler. Dit heldere verslag kan een inspiratie zijn voor velen die dachten dat het ze nooit zou lukken.