Sur la dune de la solitude
Losjes gebaseerd op Mama Watta, een legendarische watergodin die mannen in gevangenschap lokt, verbeeldt de film de symbolische ontmoeting tussen een man en een vrouw, 's nachts op het strand. In het zand delen ze hun dromen, maar de dageraad brengt ontreddering en de dood.