Les techniciens nos cousins
Muggen en malaria lijken misschien een nogal ‘gemakkelijk’ thema voor een documentaire, maar Moussa Toure benadert zijn onderwerp met humor en spotlust. Daarbij gebruikt hij het om hele andere kwesties te verhullen, als een soort judoka. Toure is erop uit onze zelfgenoegzaamheid door te prikken.