3SAI: a Rite of Passage
Een verslag van het ritueel waarbij in het Zuid-Afrikaanse Kimberley de soldaten van het Derde Bataljon Infanterie worden kaalgeschoren, afgezet tegen beeldende landschappen en time-lapse opnamen. Een afweging van wat er gewonnen wordt en wat er verloren gaat bij deze overgangsfase in de mannelijke identiteit.