Payback
Paddy heeft twintig jaar in de gevangenis gezeten. Het is de dag van zijn vrijlating. Paddy kent twee wetten - een blanke en een zwarte. In de twintig jaar dat hij gezeten heeft voor de wet van de blanke man heeft hij zich voorbereid voor deze dag: de dag van de wraak.