Opening performance: SVNSCRNS, a kinetic audio-visual installation consisting of seven rotating video screens and speakers. Ilpo Väisänen founded the legendary experimental music duo Panasonic/Pan Sonic in the early 1990s with the late Mika Vainio. Heleen Blanken is a visual artist deeply influenced by the complexity of the separation between humanity and the natural environment. Developed by Klankvorm.