O homem-pykante – Diálogos com Pimenta
Welcome to the world of Alberto Pimenta: experimental poet, inspired translator (of Thomas Bernhard, for example), fearless performance artist (who made happenings happen in Portugal), merry porn proselytizer, provocateur with a cause and, as the only possible logical sum total of all this, political dissenter at loggerheads with any status quo. 24 years of recordings distilled into 75’ of pure cinema.