Olivia’s Place
Olivia may have felt no need to change, but the world around her was not bound by such an impractical sentiment. Olivia’s Place is gone. The site where it used to stand is now a sort of plaza between two large old wood-frame houses that were moved to their present location from elsewhere in the city. One of these houses is occupied by a restaurant, the other is occupied by the California Heritage Museum. (Morgan Fisher)