The Way of Cube
Formed in 1998 by four artists with little experience, The Cube is a microplex cinema, arts venue and more that is still going strong in Central Bristol, England. Come get to know its community, activities, collectivism and history, followed by a short programme of found 35mm Kung Fu trailers.