The production of food tells a story about climate change through honest and clear animations by kids from the Limette School in Brussels.
Layers, lag and loops hypnotise the viewer visually, as an unknown and faraway voice draws alien lines between Canada and Serbia.
Urgent and meditative, political and poetic, this film questions the differences and similarities between military service and imprisonment, and how one might lead to the other.
A music video with a powerful political punch from a collaboration between animation studio Zorobabel and Belgian prisoners who make music under the moniker Murmuziek.