Glissando for Bodies and Machines in Space
L'Hoest made 3D scans of sleeping people that she transferred to 16mm film with Thomas Depas, then copied back to video. Grain, pixel and information loss due to analogue and digital conversions creates dissociative 'futurist archaeology' images accompanied by electro-acoustic ambient and Vincent Werbrouck on cello.