Recollections of Long Lost Memories
Ahmad Fuad Osman’s hippy friend strikes several poses for the camera and the resulting images have been inserted into historical photographs that mark Malaysian history. Appearing the same age in all the photographs, the humorous figure transcends time but also becomes our avatar in a reflection into the past.