In his performance After SFX, Jordanian Lawrence Abu Hamdan, who lives in Beirut, investigates our auditory memory using sounds, voices and texts from his library of sound effects objects: the Earwitness Inventory. He makes it clear how we store auditory events in our memories, often in unexpected ways. After SFX is co-produced with Witte de With Center for Contemporary Art, in connection to their exhibition Lawrence Abu Hamdan, a solo exhibition (27 Jan to 28 April 2019).