What Happened to Her
Endless scenes of men staring at female corpses. From beyond the grave an off-screen voice testifies about the forensic fetishisation of her body. This provocative accumulation of naked and abused corpses questions why Hollywood imposes such a horrific death on so many beautiful young women.