Lightkeeping
Quotes from photographic pioneer William Fox Talbot’s letters accompany undefinable, digital black-and-white shots of a timeless calm. Heuninck designed a camera that records one pixel at a time to create a photo. His exposure times don’t last a fraction of a second, but days to weeks.