Named for the mythological Greek king cursed with insatiable hunger, Erysichthon takes as its base an exploration of subcultures through internet-user-generated content. Rafman’s skill is taking the bizarre and normalising it, meanwhile forcing the mundane to become mystical. On the internet, any culture we mass consume becomes our own.