4 Eyes
The human eye, a well-known motif of psychedelic culture, is multiplied and intensified in Tanaami Keiichi’s cinematic trip 4 Eyes. Drawing from his experiences designing discotheques, Tanaami presents two prints of the same film in double-projection with a time delay to suggest the mind slipping out of consciousness.