The All-Hearing
An ode to loudspeaker libertarianism, Abu Hamdan’s work frequently deals with the relationship between listening and borders. In The All-Hearing we are introduced to Cairo’s omnipresent noise pollution and determination to have the issue of noise heard, despite sanctions from Egypt’s new military government.