The Illmannered Milkman
Teddy 'The Milkman' Milks is a motorbike racer with little to no talent. His claim to fame is that he literally sweats milk. He tries his utmost to ignore this and keep the myth of being a champion alive. He sets up camp in the Dutch dunes with his personal trainer, Kent.