Phantoms of a Libertine
Glamorous destinations are hand-scrawled beside photographs. Fragments of fading figures are taped to the yellowing pages of an album. Since the departure of its occupant, an apartment has become a museum, rather than a mausoleum; a shrine to what has passed. (BR)