Manque de preuves
Lack of Evidence tells the tragic story of a father in Nigeria who believes that his twins are cursed and therefore kills one of his sons ceremonially. The other brother manages to escape just in time, after which he embarks on a long journey to Europe, where he becomes embroiled in bureaucratic asylum procedures because he has no proof of what happened. This file, with the story that is repeatedly not believed, is the foundation of this unconventional animated re-construction.