White Shoe Station
Sara Preibsch’s White Shoe Station is inspired by the story of the ‘Piano Man’, an amnesiac who was found wandering on a beach in Sussex in 2005. The film combines a monologue by the writer Tilman Rammstedt and music by the composer Avi Tchamni to create a meditative audio-visual elegy, tracing the breakdown of a man who no longer wants to recall or be recalled.