The Palm Lines
The fragile yet monumental actress Coca Bloos portrays a woman whose life is destroyed in the blink of an eye. Years later, she tells her story in front of the camera. Was her fate already sealed in the lifelines in her hand? In a series of tableaux in bleached-out colours, we see how after her life degenerated after an accident into endless repetition. From the bathroom to the living room, from the sink to the bed, day in, day out.