One and One Is Life
In a play of wonder women and automobiles, glory, and the idea of the old triumphing over the new, we witness a world of sharp hallucinations. Linda Carter (TV's wonder woman) is joined by the cavalry to fend off progress. Music composed and played by Thollem Mc Donas.